بازی آینده نگری وبلاگ ها

| نظرات 11 |

بعد از بازی قبلی، اینبار x بانو دعوتم کرده به یک بازی وبلاگی دیگر. قانون این بازی را از وبلاگ x بانو کپی می کنم:
«باید نام پنج وبلاگی که می خوانید را ذکر کنید و بگویید که فکر می کنید در پنج سال آینده، این وبلاگ ها درباره چه چیزی می نویسند، به این شرط که وبلاگ آخر، وبلاگ خودتان باشد و کسی که او را دعوت به بازی می‏کنید، حتما درباره شما بنویسد.»
خب اساسا من فقط وبلاگ های خوب را می خوانم و نوشتن از خوبان سخت است. و دیگر اینکه انتخاب پنج وبلاگ – البته با قانونی که این بازی گذاشته، عملا می شود ۳ وبلاگ - باز هم سخت است. خواستم هنجار شکنی کنم و بیش از این ها وبلاگ انتخاب کنم، دیدم اوضاع بدتر خواهد شد چرا که مجبور می شوم تا صبح بنویسم!
پس از وبلاگ هایی که نام نبرده ام طلب عفو دارم.
برای خواندن مطلب روی لینک زیر کلیک کنید


روده درازی های x بانو: احتمالا تا پنج سال دیگر بالاخره یک گربه زبان نفهمی گیرش می افتد و حسابی کلافه اش می کند، یکی از همین گربه هایی که «توهم» پلنگ بودن دارند و به هیچ صراطی هم مستقیم نیستند. آن وقت است که به جای نوشتن در کرامات گربه ها،  از آزمایشات مختلفش روی این حیوان می نویسد. مثلا اینکه اگر نصف سیبیل های گربه را بزنند، تعادلش را از دست می دهد یانه؟ و  به این ترتیب انتقام «جری» را از «تام» می گیرد. و من می شوم یکی از علاقه مندان به وبلاگ x بانو و سوالات متدالم را از او خواهم پرسید.
اما چیزی که هست احتمالا تعداد پست هایش تا آن موقع خیلی زیاد نشود، چون دو تا پست می نویسد و سه تا پاک می کند!
ماهیچ، مانگاه: اگر همین رویه ای را که در وبلاگش درپیش گرفته ادامه دهد، احتمالا تا پنج سال دیگر سرش را بر باد داده و فقط خاطره اش می ماند. اما دوست قدیمی! بدان که من همیشه از تو به عنوان یک قهرمان یاد خواهم کرد و به آیندگان خواهم گفت که تو چه مرد شجاعی بودی!
سنجاقک خیس: الان همیشه چند خط می نویسد که باید کلی فکر کنی تا به عمق مطلب برسید. مصداق «کم گوی و گزیده گوی چون در» است این سنجاقک. مطمئنا همین طور که به جلو پیش می رود، به راهش ادامه خواهد داد. تا جاییکه پنج سال دیگر، فقط با چند کلمه کلی مطلب و موضوع را عنوان می کند. حتی احتمال می دهم از نوشته هایش به عنوان حدیث استفاده شود. یعنی مطالبش را جای دیگر می خوانیم که در انتهایش نوشته می شود: قال سنجاقک (س)
پروانه: با شناختی که از او دارم، حتما تا پنج سال دیگر تبدیل به یک فیلسوف بزرگی شده که باید نوشته هایش را یا از وبلاگش کپی کنیم و پرینت بگیریم، یا حقوق کپی رایت را رعایت کنیم و کتاب هایش را بخریم. امیدوارم یک کتاب با امضا از او بتوانم تهیه کنم.
خودم: خــدا رحــم کــنـد! احتمالا تا پنج سال آینده عملم سنگین تر شده و به جای نوشتن در مزایای املت و قلیان، از خوبی های کباب و تریاک خواهم نوشت! و البته پنجره، شب، ماه.

پی نوشت: وبلاگ های ذکر شده در بالا، دعوتند به بازی وظاهرا یکی از وبلاگ هایی که باید در موردشان بنویسند، وبلاگ دعوت کننده - یعنی وبلاگ من - است. البته خوشحال می شوم که بازدید کنندگان وبلاگ این حقیر نیز در این بازی شرکت کنند. باز هم اظهار تأسف می کنم که برخی وبلاگ ها را نتوانستم ذکر کنم.

11 نظر

پروانه گفت:

سلام ممنون که منم بازی دادین! اختیار دارین لطف دارین..

ماهیچ ، ما نگاه گفت:

درستت می کنم

سر بزن

×بانو! گفت:

آخی جوونی دیگه آرزو داری خوووب! ;)
مرسی بازی کردی مهدی جان

پروانه گفت:

یعنی منو مدیر وبلاگ نمی کنید؟ "گریه"

• از استاد ایلیا میم رام الله چه می دانی؟
برای آشنايي بیشتر با زندگي ، آموزه ها و فعاليت‌هاي استاد ايليا رام الله (پيمان فتاحي) ؛ رهبر دربندجمعيت معنوي ال ياسين می توانی به سایت زیر مراجعه کنی
www.ostad-iliya.org

www.ayahra.org آخرین اخبارحقوق بشری دراین سایت دنبال کنید

نازلي گفت:

1 wee need trees.com اولين وبلاگي بود که خوشم اومد و خوندمش، بعدها فهميدم نويسنده يک ايراني هست
الان بيشتر از 3 سال هست که ايشون رو ميشناسم و به وبلاگش سر ميزنم.
2.chasdanner.com ايشون رو هم بعد از جريانات انتخابات پيدا کردم.
و ديگه همش بالاترين، البته دارم اعتيادم رو ترک ميکنم
اگر خدا بخواد.

پاسخ:
داشتن اعتیاد، گاهی لازمه زندگی است

الي گفت:

از كتابهايي كه گفتي عقايد يك دلقك . عاشقانه ي آرام را خوانده ام .
پير مرد و دريا را هم ولي يك بار ديگر بايد بخوانمش .
چقدر وقت كم دارم !!!

ماهیچ ، ما نگاه گفت:

بروزم ...
تو خوشت خواهد آمد

Composer گفت:

پرفکت !

یه نفر گفت:

سلام. نمیدونم چه مدتی در سایتت بودم فقط بهترین/مفیدترین/موثرترین/ جالبترین و کاملترین مطلبی که یاد گرفتم زدن همان ضربدر بالایی بود که بلافاصله انجام دادم .

بی نام گفت:

هنوز مطلب جدید بدرد بخور نداری

پيغام خود را بگذاريد

لطفا برای ثبت نظرتان، در کادر زیر بنویسید حاصل جمع دو با دو چند می‌شود (به عدد لطف کنید) و سپس روی submit کلیک کنید. (شرمنده! آنقدر اسپم ارسال شد تا مجبور شدم این کد امنیتی را بگذارم.)

(required):

مهدي آريان هستم. اهل ري. مثلا روزنامه‌نگار شايد هم گرافيست. قرار است در اين وبلاگ مطالب طنز نوشته شود. حالا اگر ديديد گاهي جانم به لب رسيد و چرندي تحويل دادم - كه زياد هم از اين اتفاقات برايم مي‌افتد و معمولاهم چرند مي‌نويسم - اگر خوشتان نيامد، تقاضا دارم فحشم ندهيد و ادبيات شفاهي نثارم نكنيد. خب... مي‌توانيد درعوض، روي آن ضـربـدر - همان ضـربدر بالا، سمت راست را مي‌گويم - كـليك كنيـد و خــلاص!

درباره این نوشته

این صفحه حاوی یک نوشته است که توسط مهدي آريان در May 29, 2010 1:51 AM منتشر شده است.

هفت کتاب نوشته قبلی اين بلاگ بود

همیشه کلاغ‌ها را دوست داشته‌ام نوشته بعدی اين بلاگ است

نوشته های اخیر را می توانید در صفحه نخست مشاهده نمایید و یا به آرشیو مراجعه کنید تا تمامی نوشته ها را مشاهده کنید.

با
قدرت مووبل تایپ 4.32-en