رنگ زندگی

گزارشی از نمایشگاه عکس «رنگ، هست، نیست»

در این نمایشگاه که قدم می‌زنید، گویی بین سیاه و سفید، و حضور و نبود رنگ‌ها قدم می‌زنید که همین هست‌ها و نیست‌ها، خلاصه‌ای از زندگی است.

rang2.jpgهمیشه دیدن دنیا، از پشت ویزور دوربین برایم جذاب بوده است. از ویزور دوربین که نگاه می‌کنی، قسمتی از دنیا را انتخاب کرده‌ای. هرقدر نگاهت هوشمندانه‌تر باشد، قسمت انتخاب شده هم بهتر خواهد بود. مانند کاری که پنج هنرمند عکاس به تازگی با موضوع «طبیعت با رویکرد به زندگی» انجام داده‌اند.
این عکاسان ۳۱ عکس خود را در نمایشگاهی با عنوان «رنگ هست نیست» در نگارخانه شماره ۲ خانه عکاسان ایران به نمایش گذاشته‌اند. عکس‌هایی که جدای از موضوع‌شان با عنوان «طبیعت با رویکرد به زندگی»، از کنتراست و رنگ، به خوبی بهره گرفته‌اند. gozaresh2.jpgدر این نمایشگاه که قدم می‌زنید، گویی بین سیاه و سفید، و حضور و نبود رنگ‌ها قدم می‌زنید که همین هست‌ها و نیست‌ها، خلاصه‌ای از زندگی است.
مریم ابونیا، آیدا ثابتی، هاله افتخاری، شیدرخ عباس نژاد و مسعود فخار، پنج هنرمند عکاس این نمایشگاه هستند که همگی از هنرآموختگانه خانه هنرمندان هستند. این نمایشگاه که از ۲۷ فروردین در نگارخانه شماره ۲ خانه عکاسان واقع در خیابان سمیه برپا شده، تا  ۵ اردیبهشت ادامه دارد.
rang1.jpg